повернення товару протягом 14 днів за домовленістю Умови повернення та обміну
Компанія здійснює повернення і обмін цього товару
відповідно до вимог законодавства.
Терміни повернення
Повернення можливе протягом 14 днів після
отримання (для товарів належної якості).
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
- від дня отримання товару клієнтом не минуло 14 днів;
- товар не експлуатувався та відсутні дефекти та пошкодження;
- збережені цілісність упаковки та повна комплектація;
- товару немає у списку товарів, що не підлягають поверненню та обміну відповідно до законодавства;
- товар не замовлявся спеціально на замовлення клієнта.
Як повернути товар, що не підійшов?
1. Повернути чи обміняти товар можна у пункті видачі замовлень у місті Київ вул. Чистяківська 2-а
2. Якщо ви знаходитесь в іншому місті, можна повернути товар "Новою Поштою"
3. Повернення товару не здійснюється післяплатою.
4. Повернення коштів буде здійснено на Вашу картку або розрахунковий рахунок банку України (Для проведення повернення необхідно вказати повну інформацію: ПІБ власника картки, розрахунковий рахунок у форматі IBAN, код ЕДРПОУ)
Протягом 3 робочих днів після отримання товару відбувається повернення коштів або обмін товару;
Усі дії виконуються відповідно до чинного законодавства.
Повернення товару належної якості оплачує покупець.
Товар належної якості, який привезений на замовлення, обміну та поверненню не підлягає.
Також поверненню та обміну не підлягають товари, привезені на замовлення за неправильними технічними даними покупця.
Замовлення товару зі статусом "на замовлення" здійснюється після внесення передоплати - 30% від вартості. Передплата не повертається, якщо товар прибув у строк або замовник здійснив неправильний самостійний підбір. Рекомендуємо підбирати деталі за допомогою наших менеджерів.
Якщо товар відсутній складі заводу-виробника, термін поставки може тривати більш, ніж 2 місяці. У такому разі ми повертаємо гроші на вимогу клієнта.
У випадках якщо товар прибув пошкодженим на пункт видачі, споживачеві необхідно скласти акт ушкодження у присутності представника служби доставки та повідомити менеджера нашої компанії, для подальшої комунікації щодо вирішення питання.
Якщо товар виявився не належної якості (не підійшов, не працює та ін.), у такому разі необхідно повідомити менеджеру нашої компанії для вирішення питання.
Для з'ясування причини ми підключаємо наших технічних експертів сервісного центру, за потребою передаємо їм товар для перевірки.
Якщо товар не підійшов з нашої вини, всі витрати на пересилання оплачуємо ми.